علائم سوختن ایسیو زیمنس
نوشته شده توسط : اهوراوب

علائم سوختن ایسیو زیمنس را می شناسید؟ برای رفع این مشکل چه باید کرد؟ تا کنون، شرکت های مختلفی در سراسر دنیا نسبت به ساخت ایسیو گام برداشته اند.

از جمله بهترین تولید کنندگان کامپیوتر خودرو می توان به شرکت زیمنس آلمان اشاره کرد که ایسیو های با کیفیت مناسب انواع خودرو ها را تهیه و تولید می کند. ورود ایسیو زیمنس به خودروهای ایرانی همزمان با سال 1384 شمسی است.

نخستین بار از ایسیو زیمنس بر روی خودروی پراید استفاده شد. طولی نکشید که شرکت های خودروسازی ایران خودرو و سایپا از ایسیو زیمنس در سایر خودروهای خود نیز استفاده کردند.

به این ترتیب، ایسیو زیمنس در کنار ایسیو کروز به پرکاربرد ترین انواع ایسیو در بین خودروهای ایرانی تبدیل شدند. از انواع ایسیو زیمنس می توان به ایسیو زیمنس معمولی، بایفیول، VDO، Continental و CIM اشاره کرد.

نقش ایسیو در خودرو چیست؟

واحد کنترل موتور (ECU) همچنین به عنوان ماژول کنترل موتور (ECM) شناخته می شود. ایسیو، یک ماژول الکترونیکی یا وسیله ای است که عملکرد موتور را در خودرو حفظ و کنترل می کند.

ECM، داده ‌ها را از برخی قطعات الکترونیکی و حسگر های خودرو دریافت کرده و از آن داده ‌ها برای کنترل موتور خودرو استفاده می ‌کند.

به همین دلیل است که اگر کامپیوتر خودرو شما خراب شود، بر عملکرد کل خودرو تأثیر می گذارد. لذا هرچه سریع تر باید نسبت به تعمیر ایسیو خودرو اقدام کنید.


علائم سوختن ایسیو زیمنس

وقتی واحد کنترل موتور خودرو (ECU) شما خراب است، چراغ چک موتور را در ماشین خود، روشن خواهید دید. عملکرد ضعیف موتور و گرمای بیش از حد ECU نیز نشان دهنده معیوب بودن ایسیو زیمنس است.

از طریق تجزیه و تحلیل مکانیکی و برخی از تجربیات مهندسی سازنده، می توان به برخی از رایج ترین علائمی دست یافت که به شما در تشخیص علائم سوختن ایسیو زیمنس کمک می کند.

ادامه مطلب: علائم سوختن ایسیو زیمنس

مطالب پیشنهادی: دستگاه تستر ایسیو چگونه کار می کند؟

خدمات و محصولات کارایدک

دیاگ | کامپیتور پراید | کامپیوتر سمند | 

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02136617625

09027007427





:: برچسب‌ها: تعمیر ایسیو , تعمیر ایسیو زیمنس , ایسیو زیمنس , کامپیوتر خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: